reklama

Čistím si uši klincom a zrazu ticho...

Hodina dejepisu, teda presnejšie seminár...píšeme písomku, samozrejme som sa nič neučila.Téma je Veľká Morava.....na moje prekvapenie som všetko vedela...vystáva mi otázka:Skutočne je potrebné aby som vedela v ktorých rokoch vládol Pipin III.Krátky?Myslím si že to že Vám kedykoľvek rozpoviem celý jeho životný príbeh (ako bol majordómom a zosadil svojho pána z trónu) je viac než dostačujúce...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: bogarova)

Asi ste teraz mnohí nepochopili čo tým chcem povedať....No veľmi jednoducho...narážam na nedokonalosť slovenského školského systému. Prečo sa jednoducho neučíme to čo nás baví a zaujíma?...AKOžE DOBRE...prijmem drezúru na hodinách angliny a nemčiny, ale to je vlastne pre naše dobro, jazyky sú predsa dôležité...ale príde mi úplne zbytočné, a vlastne aj ako strata času bifliť sa 3 hodiny chémiu, a na daľší deň(po písomke samozrejme) z toho neviem ani zaťať!Verte či neverte, vedela by som robiť milión iných užitočnejších činností...AKOžE SORRY....ale tí čo chémiu potrebujú k ďalšiemu štúdiu, alebo ju jednoducho majú radi, tak PROSíM!Učte sa to, prihláste sa na krúžok,choďte na olympiádu, ale mne s tým láskavo dajte pokoj!A tak isto z fyzikou a matikou...Skutočne si neviem predstaviť na čo mi kedy v živote bude voláka esterifikácia, alebo niečo podobné.Škola by nás predsa mala pripravovať na život, ale ja mám pocit, že všetko čo k životu potrebujem už dávno viem...Ale nenaučila som sa to v škole...Viem sa o seba postarať dá sa povedať od svojich desiatich rokov...a myslím že som aj dosť samostatná, na záchod nechodím vo dvojiciach, lebo mi to príde trápne, a keď sa chcem uliať pokojne idem k doktorke aby mi vypísala ospravedlnenku...ale to som trochu odbočila...Ide jednoducho o to že v škole nám nikto nepovie počuj toto nerob, neni to dobré....nikto sa nestará...máš?nemáš?.....vieš?nevieš?....Žiadny profesor vám nikdy nepovie aké je nebezpečné vytvoriť si ku niekomu blišší vzťah...aj tak vás raz sklame, alebo odíde, alebo ho prestanete mat radi....alebo zomrie...Keby som bola ministerka školstva, alebo prezidentka, tak by som zaviedla nový predmet...niečo ako CITOVá VýCHOVA....ano!to je vhodný názov, alebo žIVOTNá PRíPRAVA(sth like športová príprava)...A takisto by som zaviedla maximálny počet hodín na deň, optimálnych je podľa mňa 6....A študenti by si predmety volili....asi tak nejak ako v USA...a po škole by sme nešli domov totálne zmorený, ale tešili by sme sa na poobedie, pretože vtedy by sa nám začali voláke tie krúžky....žiadne učenie sa doma!To čo ťa predsa baví nemusíš nasilu tlačiť do hlavy...v škole sa naučíš to čo treba, a poobede máš voľno....MôžME SNíVAť!.....minister školstva asi neni volený, že?no nevadí, ale aj tak VOTE VERONIKA!....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PS:Ďakujem svojej večnej kamoške dene, ktorá vie že prečo jej ďakujem=)

VERA Mrkva Bogárová

VERA Mrkva Bogárová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mladá,myslím si že som iná, ale to si asi myslí o sebe každý...a mám rada mrkvu Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáživot každodennýMe& my soulDENNíKVymyslené vymysleninySúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu