reklama

Bodky bodky.....

...................................................................................................

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

moje oranžové vlasy mi lezú okolo tváre, a ja píšem tento článok...mohli by sme ho nazvať vyznanie dva......

ani tak nejde o to čo chcem povedať, lebo v konečnom dôsledku to nikto nepochopí...ide iba o to aby som si uvedomila o čo mi vlastne teraz ide...ide mi o to, že ma neskutočne priťahuje jeden moj známy.....dá sa povedať že kamarát...ktorého nepoznám tak dobre, aby som ho mohla skutočne ľubiť...jaj či sa zložito vyjadrujem.....fakt si nemôžem pomôcť....tvárim sa že mi je ľahostaný,v skutočnosti však nie je, a on to vie, a využíva to....ale celkom sa mi to páči=)....teda takto, páčilo sa mi to predtým,ako som mu povedala že mu nechcem byť len kamarátka....teraz sa mi to nepáči,je to skôr trápne, a pravdupovediac,snažím sa mu vyhýbať ako sa len dá...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

hlúpe?naivné?.....možno aj áno....dúfam že keď ho neuvidím, zabudnem....a ešte dúfam v zmenu môjho života, môjho ja.....

chcem sa zmeniť, veľmi po tom túžim.....mám na to dosť času, hádam sa to podarí....už nechcem byť viac chorá, ale obávam sa že sa tomu nevyhnem....zas sa dostanem do bludného kruhu, od ktorého ma delí len krôčik....a nevadí mi to, ani trošku, privítam to!

idem si pre mkvu,možno tento článok raz aj dokončím tak bay niekto rozumel tomu čo chcem povedať....

VERA Mrkva Bogárová

VERA Mrkva Bogárová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mladá,myslím si že som iná, ale to si asi myslí o sebe každý...a mám rada mrkvu Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáživot každodennýMe& my soulDENNíKVymyslené vymysleninySúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu