reklama

Raz dávno dávno na tréningu....

Streda popoludnie, slniečko nádherne svietilo, a ja som sa vybrala na tréning....basketbalovy samozrejme .....všetky udalosti sú autentické, aj keď sa vam to možno nebude zdať....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
tvárim sa jak nepríčetná, ale tí čo ma poznajú si už zvykli...
tvárim sa jak nepríčetná, ale tí čo ma poznajú si už zvykli... (zdroj: asi moj taťo)

Cestou som ešte skočila do obchodu kúpiť voláke ,,sopelhandry".Vybrala som si tie malinké detské, také aké mám rada a ešte veľmi jemne sýtenu minerálnu vodu pre dojčatá v ružovom obale, ktorá mi ladí s čelenkou....a pri pokladni som k tomu priložila čokoládové cukríky s karamelovým stredom(pre moje drahé spoluhráčky ktoré sa isto potešia)...a balzam na pery...

.....

Bleskovo som sa prezliekla, zobrala mini vreskovky a cukríky, a išla za ostatnými...Samozrejme že cukríky mali veľký úspech(no čo som vravela?ha?čo som vravela?)...a po tom ako sa skoncil futbalistom tréning(alebo hádzanárom, neviem) náš pán tréner zahlásil že si zahráme bago....Jasne že som nemala ani šajn čo je to bago, a ako najmladšia som musela byť v strede...a stáááááále som bola v strede, lebo som nikoho nevedela pripraviť o loptu....a zas a znova len ja v strede.Už to bolo troška trápne...tak som po každých desitich nechytených prihrávkach robila kliky(jakú som ja mala potom svalovku...au)....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

....a tréning plynul.....

Približne po hodine behania, sme išli robiť kyvadlo (zainteresovaní vedia čo to je, pre nezainteresovaných stačí aby vedeli, že sa to robi v dvojiciach, a a striela sa tam)...po nejakých piatich pokusoch som pri výskoku dostala nenormálny kŕč do lýtka...snažila som sa to zakryť, no nedalo sa...pribehol ku mne Pán Tréner a začal mi to naťahovať...bolelo to...veľmi veľmi...ale potom stále menej a menej, až som sa cítila že:,,Fajn, myslím že už to zvládnem!"....nemohla som predsa nechať svoju dvojičku bez partnerky=)....a tak sme pokračovali...

....lenže ja som ten kŕč dostala znova...Pán tréner na mňa už pozerá, a len si ťuká po čele...zas mi to naťahuje, a hovorí....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

-Piješ?

- (dost prekvapene)Čóóóó?Ja?Čo?......nieeeeeee

-Pýtam sa ťa či piješ..

-Už som povedala že nie

-Ty si nenosíš na tréning pitie?

- Jáááááááááááj, jasne že nosím, ja som myslela že alkáč...au au au, ale toto už bolíííííííííííí

- (potiahol ešte silnejšie)...A toto tiež?

- (Skoro mi vybehla slzička).........no troška....

- (konečne mi pustil nohu)....dobre, utekaj sa napiť a daj si pár kolečiek....pomohol mi vstať, a dal mi packu, takú frajerskú=))))))))....mám rada také tie hecovacie srandy...a tak som išla, a napila sa zo svojej veľmi jemne sýtenej dojčenskej vody v ružovom obale ktorý mi ladil s čelenkou....vyfúkala som si soplíky do mojich detských mini vreckoviek, ktoré mali takisto veľký úspech...zabehla si asi 3 kolečká, a zapojila sa do tréningového procesu, ktorý sa už chýlil ku koncu....božšššše, jak som to ja milovala...

VERA Mrkva Bogárová

VERA Mrkva Bogárová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mladá,myslím si že som iná, ale to si asi myslí o sebe každý...a mám rada mrkvu Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáživot každodennýMe& my soulDENNíKVymyslené vymysleninySúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu